tisdag, februari 4

I do

Alltså drömmen vore ju att få gifta sig...
att få ha en vacker klänning, fin frisyr och smink, ett jäkla kalas och mannen som stulit mitt hjärta för resten av våra liv!
Framförallt att bli friad till.
Jag personligen kan inte föreställa mig ett finare sätt att visa sin kärlek... ja jag är en hopplös romantiker, gammalmodig, tramsig och blödig, welcome to my life!

Vadan detta?
Jo jag ligger förstås och ser mitt favorit program Say yes to the dress!
Ser så jäkla roligt ut. Både jobbet att hjälpa brudarna hitta sin klänning och att få vara brud och känna sig vackrast för en dag och prova klänningar tills den rätta dyker upp!

Det mina vänner, vore utan tvekan... en vacker dag!

2 kommentarer:

  1. Haha, min första tanke när jag började läsa, var "nu kollar hon på sak yes to de dress" o mer rätt kunde jag ju inte ha! ;)
    Du har heelt klart rätt.. Förhoppningsvis gifter sig ju någon ii järngänget sig, mest troligt Suss, av förståeliga skäl..;) då kanske vi iaf få vara med på förberedelserna o allt.. O möhippor osv! Tror vi får ta ett snack med herr Persson!;)
    Puss

    SvaraRadera
    Svar
    1. Mäh, it's lika you know me ;)
      Ja man får väl leva ut sina drömmar via andra antar jag... fast jag förstår inte varför egentligen?
      Men det löser sig väl, än är ju inte livet över och under kan ju ske! =)

      Radera