lördag, februari 22

Märta 1 år

Idag har vi varit på kalas!
Lilleman fick kliva i jeans, skjorta och finskorna från a'momma så for vi!
Fina lilla miniJens som redan blev 1 år igår.
Minns än idag smsen om att hon kommit och hur min fina vän låg med sin lilla tjej på bröstet sovandes och sin stora tjej bredvid sig sovandes, hur han var så stolt och det var det bästa och häftigaste han nånsin upplevt och kunde inte förstå att hon äntligen va här och samtidigt längtade tills jag skulle få uppleva de själv.
Fina vän du fattas mig.
Du fattas din familj.
Du fattas världen.

Vi fick träffa Storm idag. Och jösses så söt!!!
Lik sin mor!

Jag vet inte vad de är men jag känner mig så likgiltig och apatisk på nåt vis.
Kan bero lite på bristande sömn, stress och alldeles för fullt i huvudet...
Har svårt att koncentrera mig på här och nu men lyckas ju iaf fokusera en stund ibland.
Men de ska nog snart vara över de här.

Tex så har jag inte tagit ett enda kort idag.
Olikt och värdelöst...

De är mycke nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar