måndag, februari 10

tros-bekännelsen

Idag har varit en fantastiskt rolig dag!
Jag och min lilla familj begav oss 06.30 till Sundsvall och IKEA!
Vi har planerat ett kök vi med lite hjälp!
Jäkla roligt alltså, tänk å få jobba med sånt!
Och vårat kök är dessutom lite lurigt, men jag tror vi nu fått till de bästa vi kan!
Ska knåpa lite mer vid tillfälle ;)

Liten hängde med momman han!
Han sov nästan hela vägen ner först, lyckades somna i vagnen med momma, och även en sväng på bauhaus och sen i bilen till Bgården där vi stannade och intog middan och umgicks med min älskade farmor&farfar och sist även på väg hem... trött kille, eller uttråkad? =P

Tack a'momma för hjälp och frukost&lunch tillsammans!

Hem nådde vi kl 20.30, en riktig heldag!

Jag var nog lite trött imorse där vid 6!
Upptäckte i Sundsvall att jag hade kastat på mig trosorna bak&fram, fick oss ett gott skratt åt det!

Skrattade även så tårarna sprutade en sväng i bilen med min dåre till sambo/ pappan till mitt barn ♥ det var länge sen och välbehövt!

Somnade med liten ikväll med vaknade av att stora kom och ville se på Criminal Minds... nu sover han och jag är vaken ;)

Nu natt! Imorn ska ett och annat redas ut. Spännande möte... tur man inte är konflikträdd!

5 kommentarer:

  1. Men herreguuud vad söt han är, lillAlfons!!
    Vad stor han börjar bli??
    Vad ligger han på för storlek nu? Är ni intresserade av lite begagnade kläder efter Alvin?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja men visst är han, de är alltså inte bara jag som tycker de ;)
      Jo de kan absolut vara intressant! Han har 74 snart 80 ;)

      Radera
  2. Vilken härlig dag ni verkat ha!
    Han är verkligen en riktig sötnos Alfons!

    SvaraRadera
  3. Hahaha!! Älskar att du har trosorna bak o fram!!:-) Kommer du ihåg den gången på akuten,när jag inser att.mina trosor var.. Hemma! :O
    Håhå! Jag längtar efter o se köket,o få höra om mötet.. Jag håller på er!:-) Puss,o vi saknar er!! <3

    SvaraRadera
  4. Hahaha!! Älskar att du har trosorna bak o fram!!:-) Kommer du ihåg den gången på akuten,när jag inser att.mina trosor var.. Hemma! :O
    Håhå! Jag längtar efter o se köket,o få höra om mötet.. Jag håller på er!:-) Puss,o vi saknar er!! <3

    SvaraRadera