fredag, april 18

badanka

Rastlösa och lediga som vi är så tog vi en tur till stan idag och for på badhuset jag och lilleman!
Det var vi och ett gäng norskar... inte alls den rush jag hade väntat mig, påsklov och allt.
Kanske var vädret som ändrades medans vi badade son gjorde att folk höll sig utomhus istället!

Liten ääälskar att bada!
Han blir helt galen!
Plaskar och skvätter och kastar sig fram som att han skulle kunna gå och dessutom nå botten överallt!
Älskar att åka kana och är så rackarns duktig på att doppa sig!
Älskade unge vad livet är så mycket mer med dig i det! ♡

Sen fick vi sällskap i fiket av M&M innan vi åkte hemåt och sov i vagnen så jag fick grunda klart det sista... hann nästan allt. Har en dörrkarm och foder kvar, typiskt.
Annars är det lite bakslag och djävulskap där uppe men det går ju inte gråta för det även om man är bra nog sugen...
Vi fortsätter väl kämpa med de vi kan så får vi se efter påsk vad som sägs.

Sen har vi varit ute. Åkt vagn, traktor, 6hjuling, krupit, plockat ägg, busat i snöhög, kollat till fåren, plockat lite stormskräp osv... det är skönt att vara ute tycker vi båda men svårt när liten inte går själv än och kryper ur stövlarna titt som tätt och blir lite sur... och vantar, överskattat tydligen!

Nu sover han och jag ser Eragon och funderar på målning... får se vad den stora killen i mitt liv säger när han kommer in!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar