lördag, april 12

spyr

Alltså jag spyr snart på alla dessa lister och foder och grundning och målning och och och.

Spenderar väl 5-7 timmar där uppe/dag när Alfons sover och ändå är de inte ens halvgjort känns det som.
Men va skönt mär det är klart och vi kan säga att vi gjort alldeles själva!
Jaa med lite hjälp av familj och vänner förstås då... men målningen har vi grejat helt själva... tråkigt nog =P

Kan komma på 2 dagar på 5 veckor som jag inte målat nåt alls på, i söndags på 4års kalas och igår!
Det är ju även montering, maskering, städning och massa annat inräknat i tiden förstås men målat har jag gjort lite varje dag iaf...

Blir de nån fler gång så blir de färdigmålat eller bortlejt!

Min ryck är inte riktigt med på detta från golv till tak sträcka böja huka stå på knäna.

Men som sagt, skam den som ger sig.
Lilleman har somnat på min arm så det är väl dags att mysa över han till sin säng och återgå!

Snaaaaaart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar