onsdag, april 23

önskelistan

Kör en önskelisterepris då det närmar sig den stora dagen!
En tramptraktor har vi själva köpt bla så ni vet ;-)

Jag gillar böcker i alla former, men helst dom med lite tjockare sidor som jag kan och får bläddra i själv för mamma! Traktorer/fordon och kossor/djur får dom gärna innehålla! (Eller Alfons Åberg eller Pingu eller vad som helst!)

På tv/mammas telefon youtubar jag Pingu, Bilar (Disneyfilmen) och en serie som heter Stora Maskiner så får jag dom på dvd blir jag lycklig!

Pussel och stapelbara saker är roligt att bygga och framförallt riva!!

Sen kommer jag ju få ett eget rum väldigt snart så pengar till möbler och saker dit vore ju toppen!

Och kläder behöver jag i alla former i storlek 80 eller 86! Jag passar toppen bra i klarblått men gillar givetvis allt jag får... och fortfarande älskar min mamma serien som finns på KappAhl som heter Newbie!

Med kramiga hälsningar Alfons Vilhelm Gustafsson ☆

Gungko

Hoppko

Lego Duplo

Rutschkana

Både Alfons och vi blir ju givetvis glad vad han än får =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar