torsdag, april 17

Glad Påsk

Tjoflöjt vad detta år flugit förbi!
Påsk igen och jag försöker minnas vad jag gjorde ifjol?
Minns inte och har inget skrivit så jag går nog bet om ingen minns åt mig? ;)
Mest troligt inte nåt alls mer än väntade på kalvning/lammning/födning ändå så!

Och iår ligger vi här och myser hela lilla familjen!
Alfons har fått sitt första påskägg av sin farfar, vi har haft Carina fårklippare här, hämtat lite påskris och pyntat, en tur på Maxi innan vi for hem och städade och lagade middag!
Ensamma som vi var så blev det pepparbiff pommes och sås, pööörfekt stekt, jag har fått in snitsen på det!
Lilleman ville inte göra kväll så han har härjat med oss tills för typ 1,5 timme sen den galningen!

Sen hälsar liten att det är omodernt med kvast:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar