onsdag, april 2

underbara dagar

Både igår och idag!
Igår följde vi med grannkäringa och BL på IKEA!
Vi fick med oss allt utom regnskyddet till Alfons vagn hem, det blåste av vagnen som stog på flaket nånstans efter moschans nya hus tror jag!
Vilken dag... Trots 5 timmar i bil så hade grabbarna ett toppenhumör och skötte sig exemplariskt!
Åt, sov i vagnarna och kämpade på hela dagen!
Mamma och sysJ kom och åt och umgicks en stund med, treeevligt!

Fick lotter i morsdagspresent ifjol, hittade dom häromdan och skrapade dom, vann 25:- på en och tog med när vi åkte och bytte den mot en ny på macken här i Lit medans Linda tankade innan vi begav oss.
Köpte en ny plånbok på Birsta.
Oooch i bilen på vägen hem så möblerade jag om den och hittade lotten jag bytte åt mig, skrapade den och viiips så hade jag vunnit 500:-!
På självaste första april, utan att skämta!
Yeeey mig =)

Och idag fick vi främmene ända från morgon.
Först dök TjaBo och Tornadon in, och sen Jänet och Lillybus.
Älskade vänner vad vore livet utan er.
Vad vore jag utan er. Ittnå.
Vi har surrat, ätit, lekt, tittat på djuren,  promenerat, busat, fikat och framförallt surrat!
Tänk om alla dagar var såhär.
Det vore underbart. Fast då skulle man ju inte veta att dom var så underbara förstås!

Liten vaknade när dom skulle åka och sen har det varit full fart!
For och handlade i min ensamhet och tillagade panerad fisk + potatis + ärtor + sås till middag ich sen gick vi ut en timme!
Hann måla fönstrena i köket för sista gången och flytta undan lite brädor innan lilleman vaknade, men inte gjorde det nåt då det ändå var Greys dags ;)

Nu ska jag sova tror jag baske mig.
Natt! ☆

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar