lördag, april 12

Vet ni vad jag fått reda på?
28 år senare så har jag gjort en upptäckt.
Om mig själv dessutom...
Jo två steg upp på en sån trappstege så skakar mina ben som asplöv, hjärtklappning, svettningar och så den kramphållande handen som inte målar.
J fick ta över takmålningen efter att ha hoppat in i rummet och skrämt mig.
En stund av självförtroende infann sig och jag släppte stegen och höll mig i väggen istället... passar han på.
Kissade nästan på mig, bokstavligen... en liten detalj sen graviditeten skulle jag vilja påstå!

Meen jag målar mina lister och foder jag, med lurar i öronen och min repeat-playlist på Spotify!
Det mina vänner är en riktigt bra playlist, så sjukt blandad så det finns inte med 20talet låtar från metallica till utan dina andetag till vart ligger landet till hoffmaestro mm.
Låtar med minnen och personer bakom sig... glädje och sorg och kärlek... så mycket kärlek ♡

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar