tisdag, oktober 14

first time

Jahopp.
Ligger och har sett Hollywoodfruar och har helt ärligt inte hämtat mig från de än... vilka människor.
Jag gillar Maria hon är så sjukt skön.
Och Britt är rätt cool med men vad lever kvinnan på? Det var ju -74 hon var Bondbrud och hon har ingen make? Så Hollywoodfru stämmer ju sådär!
Åsa är ju skön, lite väl i alla bemärkelser, framförallt dom där hemska botox-läpparna! Men rolig att se på iaf!
Sen Gunilla. Omfg hon kan ju inte ha sett sig själv på tv en enda gång eftersom hon envisas med att fortsätta. Viiidriiig människa på in och utsida och jag ser inget bra med henne alls. Usch. Blä. Och undrar man vad Britt lever på så undrar man ju en miljon gånger till vad hon lever på som inte ens har gamla meriter.

Iaf så ligger det en utslagen svamlande svettig liten kille bredvid mig.
Han började få feber igår på dagis redan men det gick ju och han somnade ju tom utan problem... meeen vaknade mitt i natten och då blev det nån timme vaken och ledsen och arg innan jag gav upp och gav han en alvedon.
Annars ska man väl ha feber och svettas ut skiten men när sömnen blir så pass påverkad så har jag satt det som gräns.
Han fick ju dessutom feberkramp som ännu mindre... huvva.
Men ikväll hade han 39.7 redan vid 18 och gäspade och bara låg i min famn så då fick han en alvedon direkt, åt välling och somnade som tur var väldigt lätt.
Det gör så ont i hjärtat när han är sjuk. Helt galet...
Iaf första gången jag vabbar imorn då.
Då var det gång... hoppas vi får vara friska i fortsättningen...

Nej jag ska sova lite jag med.
Varit en zombie hela dan...

OverAndOut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar