onsdag, oktober 29

hatad sort

Alltså att fota en nästan 1,5 åring börjar bli mer eller mindre omöjligt!
Men idag tog jag med mig min snygga charmiga söta underbara coola lilla storkille till stan!
Vi strosade lite, och köpte en tomtedräkt innan vi mötte finfina vänner och blev den där älskade barnvagsmaffian, dom som går 3 i bredd och surrar så folk får vika hädan eller bli påkörd! Med en syskonvagn dessutom så i princip 4 i bredd ;)
Underbart och vart vi än stannade så var vi ivägen, hahaha!

Go'lunch på Cuprum, kan verkligen rekommendera det stället! Grymt gott och bra med plats för 3 fruntimmer, 1 stortjej och 4 småkillar, vagnar och barnstolar.
Behöver jag nämna hur det såg ut när vi gick?
Förstår verkligen hur folk utan barn kan störa sig på vår sort och nästan "hata" men är lika övertygad om att när dom får barn så är det dom som sitter där och förstår, måste upplevas :)

Sen sprang mest tiden iväg och vi gick på pmöte innan vi for och busade/klippte/fikade i Häggenås!

Nu är det helig tv-kväll för 90% av Sveriges kvinnor iaf kan jag gissa!
Iaf mig och det var ju det viktigaste förstås!

Men nu ska jag sova... hålla om min lilla myskille... som i själva verket sparkas nyps slåss snurrar och är sur när han vaknar till... antar att det är en kombination av tänder och växtvärk och störd sömn.
Over'n'Out.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar