fredag, mars 11

02.24

Vad gör jag vaken nu?
Har inte vad jag kan minnas somnat än... bara blundat...
Ligger och undrar om det är fullmåne eller om jag faktiskt har så ont i magen så jag är vaken därför...

Funderar på att kliva upp och kolla på babyskyddet som jag tog in från förvaring idag... montera om bältena till minsta läget igen och sätta dit bebis-kitet...

Funderar om jag kommer måsta packa en billys och cola till pappan som ligger och halvsover, förberedd på att kliva upp 5 och åka ner på byn och jobba...

Funderar på om svärmor måste vara hemma imornbitti och skicka iväg Alfons på dagis-utflykt och om jag har packat och förberett allt för det?...

Funderar på om det kommer en bebis idag den 11 mars helt enkelt!

Inte hunnit tänka på just den här sista biten nåt för jag har bara längtat efter den så otroligt mycket med mitt mående som varit... men nu när jag gör det så känns det ändå helt ok.
Jag vet att det kommer hurt like hell... men också hur fort det går över... och sen vad man får med sig hem som gör det värt det!
Även om det inte blir fler efter denna... helt säker!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar