torsdag, mars 3

en dag

07.00 - 07.50 - vaknar.
07.01 - 07.51 - måste gå och kissa och 90% av gångerna också kräkas... helst samtidigt.
07.51 - 08.00 - äta nåt snabbt för att inte kräkas igen fast det inget finns eller fanns att kräkas från början.
08.00 - 08.30 - äta frukost med lilleman och sen försöka skynda på nån påklädning och tandborstning osv.
08.55 - 09.20 - lämna på dagis, tid beroende på hur ovanstående gått.
09.20 - 14.55 - antingen orka göra nåt, med nån eller hemma, eller om vartannat ligga och vila och plocka ytterst lite här hemma... sakta men säkert går allt iaf.
14.55 - 15.15 - hämta på dagis och förhoppningsvis hunnit samla energi för en em med full fart och matlagning och kvällning.
18.55 - 20.00 - gonatt min skatt! Ja rätt ofta slumrar även jag till en sekund... eller två...

Jo sen ska det ju ätas helst var 5e minut för att inte mås illa.
Och drickas varannan för att kunna svälja ner slem som jag upplever i min hals och mun konstant.
Och så snytas heile tia för att slippa försöka svälja snor och tjöjas.

Idag laddar jag för att orka dammsuga.
Den dagsplaneringen ni...

Kom ut nu skitunge! ♡

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar