onsdag, mars 2

Va ju till bm i måndags!
Ser bra ut inför förlossning, hb 114, men det kommer inte hålla utan att stödäta Niferex så det fick jag ju börja med igen då...
Och så den här förbannade magen på det då så ikväll har jag hällt i mig psylliumfrön... rysligt läskigt att dricka och krävs rätt mycket vätska för att inte få motsatt effekt!
Sen hann jag se nåt avsnitt av Vampire Diaries som jag nästan glömt bort och vila innan jag hämtade lilleman och vi lagade blodpuddingsmiddag!

Igår fick jag till en lyx-lunch och förmiddag med världens bästa på stan sen hem och vila... pappan hämtade på dagis och sen vart dom borta i 2 timmar innan vi åt lite middag och gjorde kväll...
Jag och mannen fick till en tv-och-fika-kväll, sällan skådat numer när jag är så trött så det var mysigt!

Idag har vi varit i stan hela dan.
Släppte av lilleman hos mostern och for på klippuppdrag, dom tog bussen in och lekte i vinterparken... mötte dom på cafét där och lunchade innan vi for på lite handling innan hemfärd... och hemma var maten lagad och god, så jäkla skönt!

Har försökt få till lite mer i badrummet ikväll men jag vet inte jag... vi flyttade ju upp lagom till man slutat använda skötbord till Alfons så jag får inte riktigt till möbleringen inför nästa lilla blöjmonster... det har mest använts som Alfons garderob det där skötbordet!
Det ger sig väl!

Bara du kommer ut och slutar möblera om mina organ och innanmäte!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar