söndag, februari 28

Igår vart en dag ute!
Lite molnigt i Boda men i Buan sken solen!
Hjulingar dit och lilleman liftade skoter med SvenÅke, stod i en kurva och kollade på rally medans pappan eldade i stuga och i grill och hade hamburger-fest!
Så mysigt... både stället och dagen!

Sen var man ju så rackarns trött så.
Lyckades äta oss vakna mellot ut, ost och kex till middag/kvällsfika, sen sov vi alla 3 innan kl var 21.05 tror jag!

Är inget mello-fan i vanliga fall heller men satan i perkele va dåligt det var iår, låtarna alltså för dom var allt jag hörde...

Och idag har jag gjort så fruktansvärt lite som möjligt.
Om det är möjligt så är jag ännu tröttare nu än nånsin...
Känns ungefär som att jag har en unge från punanin till gommen...
16 dagar kvar dessutom.
Ev 26 om man tänker på Alfons.
Helt sjukt.
Jag tycker du ska komma ut nu, det är bäddat och klart!

Pysslade ihop paket och kort till en söt liten 1årig Heili på em och sen har vi varit dit på kalas... sista gästerna, olikt oss!
Åt lyxmiddag innan på McD.

Nu somnar jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar