torsdag, februari 11

Man tror man ska hinna så jäkla mycket på en dag!
Idag inget undantag... men ack så fel jag hade.

Började med att sova lite länge med lilleman.
Sen Mr.SkyndaLångsamt-SkaBara som inte går att jäkta på morgonen... phu.
Kom på dagis 9.15, brukar väl lämna strax före 9 i vanliga fall ändå, hade tur och fick ju lämna i dörren i princip och skulle skynda på sjukhuset men hittar inte plånboken så det var bara vända hem.
Kommer på parkeringen där pengarna försvann men fick ingen biljett, perfekt jag som inte var sen redan! Fick skriva upp reg.nr och smita in...
Anmäler mig, sitter sen en timme i fel väntrum utan att fatta nåt eller bli tillfrågad nåt!

Till sist var jag rätt och igång med först en kurva på bebis, kissprov osv.
Sen ligga med ett långsamt dropp och spana ut på vårvädret och surra strunt med vänner i telefonen!
Slapp iaf biverkningar som tydligen var vanliga, så det vart ju bra det!
Hoppas på en snabbeffekt... än känner jag mig bara trött... men 2 veckor skulle det ju ta för att det ska få full effekt.
Ska på en sväng till nästa torsdag... sen jäklar ska depåer och värden fyllas och stiga till perfekta!

Gick upp en våning och kastade lite gris en stund med ett litet bustroll efteråt! ♡

Sen letade jag rätt på min lilla farfar som är så skör.
Lungan hade iaf "vecklat" ut sig men vilopuls på 135 och 120 med hjärtflimmer är ju inge vidare...
Lilla gubbe vad han utstår och klarar sig igenom.
Fantastiska lilla farfar! ♡

Och helgen är fylld med kärlek så passande!
Imorn kommer min donna Wewwe och så ska vi dejtas lite med bio och så, sen sova över och på lördan fota den här valen!
Och på lördag ska vi på lite mamma/pappa kalas, mammor fikar och pratar bebis och pappor bastar och dricker whiskey!

Top notch.
Ingen rast ingen ro!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar