tisdag, februari 16

90%

Idag är det 90% gjort, 28 dagat kvar.
Jag är redo. Så redo.
Lär ångra mig när det väl blir dags men nu är jag bara klar med det här!

Helgen var toppen.
Veronica kom hit i fredags och så åkte vi tillsammans till stan.
Lyxdinerade McD i bilen, hann kolla på en syskonvagn, se bion som var riktigt rolig, fika och snacka skit, handla lite och sen hem och surra ända in på natten!

Fotograferingen gick nog bra, jag har hopp! Inte så smidig tjej och inte så trevligt väder, men nåt fick hon nog till min vän!

Sen vila lite innan vänta-barn-kalaset!
Som var supertrevlig, kom hem sent, med en lagom full gubbe, en babymössa och bh-förlängning som jag vann i paketspelet!

Fick ju en blombukett redan på lördan och sovmorgon på söndan, sen kom monstret hem från farmor och fick sin alla♡sdag present och så lite godis och lotter och tulpaner till mannen.

Fick främmande som bakade ♡sockerkaka medans jag låg och låg på soffan helt utslagen och orkeslös.
Tog mig knappt igenom affärn alltså, heeeelt slut i hela kroppen. Hemsk känsla.
Sen blev det middag, för va 20 pers, vi va 4 som åt så matsedeln den här veckan är ju klar... typiskt.

Sen kom kvällen och vi hämtade igen favoritfilmen som vi lånat ut och såg.
Hörde när vi höll på att somna båda två i soffan hur herrn började bli hes och hosta, la han i sin säng, sen kom han upp nån timme senare efter massa svamlande och hostande, och var brännhet med 39.2 i feber...

Så hela dagen igår såg vi filmer och vilade i princip... passade mamman rätt bra också!

Och inatt var ännu varmare och jobbigare åt lillemannen. Vaknade vid 2 och hade 39.8 i feber och skrek festis.

Än har vi hunnit kissat på varsin toa/potta och kräkts i varsit handfat/på golvet... samtidigt... lustiga familjen här... småätit lite frukt och satt på Lejonkungen för 10 gången sen i lördags!

Mysigt med en liten kamin tycker ju jag men jobbigt åt han låter det som på andning och hosta iaf.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar