fredag, mars 11

icke sa nicke

Ja jag är då utan bebis än iaf...
Kollade på kl 04.05 sista gången sen vaknade jag 06.48 när lilleman skrek i panik och trodde mamma var borta.
Så långt borta som ända på soffan!

Sen vart det mys till Barnkanalen-play och frukost innan lilleman skulle vara klar och åka på utflykt!
Skoter fick han åka och dom var så söta med varandra där bak i pulkan så!

Jag somnade om till 11... sen tog jag mig in mot stan och åt och storhandlade.
Vart nån slags kyckling-quesedillas till middag, händigt med färdiggrillad!

Mår inge vidars... verkar krupit på nån förkylning inatt...
Det var varmt, jobbigt att andas och så en molvärk i magen på det.
Tyckte mig känna igen början på Alfons men tydligen hade jag ju fel!
Det hade ju varit så skönt annars!
Nåja... tids nog... den som väntar på nåt gott ni vet!

Nu fredagsmys med den lilla! ♡

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar