lördag, februari 14

Alltså ohboy vilken förkylning som kom.
Mått dåligt på förmiddan och skulle vila med Alfons efter lunch inför jobbnatten.
Vi sov 12-16 och jag mådde inte en gnutta bättre när jag vaknade, utan sämre...

Mår så rackarns illa efter allt man sväljer som inte går snyta ut, näsan bränner efter snytningar varannan minut, halsen svider, bränner och är tjock så jag inte kan andas ordentligt, huvet bultar, och bihålorna trycker.

Så glad alla hjärtansdag på mig.

Iställer för mys och rosor och kort och biobiljetter och hjortfilé till middag så har vi bott i pyjamas på soffan med snorpapper på hög och diverse medikament och filmer och ätit pizza utan att känna en gnutta smak...

Och på jobbet sitter jag nu och snörvlar... längtar hem till sängen men det här ska nog gå det.
Har bunkrat nässpray och xyx och ska hälla i mig lite te med massa håning strax och hushållsrullen följer mig överallt!

♡♡♡

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar