torsdag, februari 5

sakna

Vet ni vad mer jag hatar?
Tiden... tiden som inte räcker till.
Mellan att jobba, sköta sitt hem och liv och sitt barn så finns det inte så mycket mer tid över.
Men ibland lyckas man ju timea att få till en dejt med en länge saknad vän, familjen eller bara varandra!
Guld värda stunder som gör att man orkar till nästa gång.

Men jag önskar att stunderna kom oftare och tätare.
Jag vill träffa och umgås med så många att det blir inget av nånting känns det som.


Men i förrgår fick vi främmande hem, vilket är otroooligt skönt att kunna ha äntligen, och så stör det inte alla dessa rutiner med ätning och sovning osv, och så kan man stöka lite med sånt man "måste" samtidigt ju.

Och idag efter jobbet ska jag äta en bit mat och surra med en annan vän, så tillfället att klaga är väl kanske inte riktigt rätt med 2 dejter samma vecka, nej vänta, 3, imorn ska vi ju på 1års kalas med fina vänner!
Men mycket vill ha mer och igår slog det mig hur sällan jag faktiskt träffar många av mina vänner.
Nya som gamla... kanske gamla ännu mer sällan om man råkar ha hamnat lite i otakt i livet.


Kom och hälsa på oss vettja, vi är ofta hemma då livet ser ut så för oss och gubben speciellt!
Jag saknar ju er! Vi saknar ju er!
                          ♡

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar