måndag, februari 16

ny

Jag kan inte säga att jag vaknade som en ny människa utan förkylning... men däremot samma gamla människa med en ny insikt om livet.
Försöker leva efter det men ibland glömmer man, att det blir vad man gör det till.
Så iochmed att denna förkylning lämnar min kropp så ska också alla tankar det.
Tankar om att jag vill men inte kan, det går inte osv och bytas ut med jag ska.

Mer glädje i mitt liv som faktiskt är riktigt bra!
Mer kärlek och mer tid till saker man bara känner för att göra!
Mer mer mer positivt både tänkande och görande.

Kärleken övervinner allt, och det finns många sorters kärlek hörrni!
Mer kärlek till folket!

Nästäppa och snytningar kvarstår, nytt för idag är lock och ett pulserande dån i höger öra samt en tryckande huvudvärk.
Provar vakna ny imorn igen!
Gonatt.

1 kommentar:

  1. Klok du!! �� Läste om en bok idag, hette typ helvetes veckan! Man skulle följa ett strikt schema i 7 dagar, för att lära sig uppskatta livet o bli en bättre version av sig själv! Haha, vore ju ändå kul o läsa den o se vad det innebär! ��
    Puss

    SvaraRadera