torsdag, februari 19

sur

Känner mig sur idag.
Kände de när jag kände efter.
Denna rackarns huvudvärk och trötthet som förkylningen dragit med sig tär på mig...
Tråkigt för mina pojkar men jag försökte iaf förklara mig.
Stingslig liksom.
Sjukt tråkigt humör...

Meeen det blev em ändå, hämtat på dagis och lyxat till de med perbullar.
En tjurig unge vann nog middagsronden då jag gick från bordet istället för att bryta ihop...
Sen kom en solstråle och letade rätt på mig nerkurad surandes i sängen!
(Köpte nya täcken åt oss i julklapp, OMG vilka fluffiga sköna gos-täcken!!!)
Han tjatade "tåm tåm" tills vi plötsligt satt i vardagsrummet och lekte med lera!
Lyxade till det med lite mango och glass också innan kvällsrutin och somna omgående!
Nu tv med mannen.

Såna här dagar är ju aldrig roliga men dom måste ju finnas dom med!
Har ju fått bra besked så jag borde ju vara glad men ibland kan man inte styra och tvinga fram humör!

Imorn är en ny dag och snart är vi helt friska och pigga och glada istället!

Adios!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar