måndag, februari 23

förbaskat

Fy Fabian.
Mådde bra igår och kände bara ett behov av att snyta mig...
Så började Farmen och jag kände trycket ökade i höger öga och mot näsan...
Har givetvis Nasonexen på jobbet och fick nöja mig med en Treo istället..

Nästan varje förkylning på äldre dar har satt sig i bihålorna, och jag var rätt glad att denna inte gjorde det... tills igår då.
Och idag är det bara värre.
Satfläsk vad ont det gör... ännu ondare när man snyter sig men skiten ska ju ut!
Denna produktion av nasalt mucus är otrolig... mängden är sinnessjuk.
Känns som att man är på ruta 1 igen.
Perfekt inför min första nattvecka på nya schemat med 4 nätter i rad!

Hur kommer det sig att Alfons var sjuk i typ 1 dag och vi i 2 veckor?
Det var ju han som började!
Hmm.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar