lördag, januari 30

dejtnight

Lämnade lilleman i soffan igår, han kom ut ur duschen, mös in sig i handduken med pappan och skulle bara torka lite innan insmörjning men sittandes där så somnade han!

Spatserade på stan i 1,5 timme innan jag gick på AllStar och väntade på dejten!
Köpte inte en pryl men fick med mig nya korvmedbröd-jalingar åt herrn iaf!

Fick sitta och vänta en stund i baren, och då kommer en söt liten pojke som jobbade där och frågar om han får bjuda på nåt att dricka medans jag väntar, med en liten blinkning! Jättegulligt, jag tog en kolsyrad vatten med lime&citron, woop woop, party i baren, insåg ganska snabbt att han inte sett när jag satte mig och därmed dolde lill-kulan vid bardisken och var tvungen att skratta lite och längta tills jag fick gå till bordet och se hans min!

Utnyttjade julklappen från kommun och åt 3 rätters, vitlöksbröd, pepparstek och pannacotta med bär.
Som att inte magen var spänd redan?
Jösses...
Bra ställe så iaf! Är ju en sportbar så lite mer högljutt och fartfyllt än på en vanlig restaurang!
Men det störde ju inte oss vi pratade nog på ändå som vanligt!

Sen en liten bio, The Revenant med Leo.
Bra film! Med lite väl många målande detaljer bara! Och ganska lång!

Avslutade med lite salongs-spaning och surr i bilen innan hemfärd och palla upp magen med kuddar bredvid en sovandes liten... ♡

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar