onsdag, januari 27

kvällspeber?

Märkligt hur barn verkar kunna hålla igång en hel dag, mer eller mindre, för att sen däcka på kvällen i feber?

Idag har det gått skapligt ändå. Vi tog oss ut en stund på dan, sen in och kikade på lite film och åt frukt och efter en dusch så somnade han till i ca 20 min innan mat och vaknade med jättekletiga ögon lagom till kvällen...och lite varmare än innan...

Sen tog jag mitt pick och pack och mötte världens bästa på badhuset för en liten relaxkväll!
Provat lite bastuar och bubbelpool... inte det lättaste med den här slanka kroppen och ischiasnerv från helvete just idag, men det gick och var så skönt... både värmen, sällskapet och att komma från sjuknästet lite!
Magen gick från att vara verkligen stenhård till att vara alldeles "sladdrigt mjuk" i vattnet, de va liksom som att bebisen försvann därinne på nåt vis! Lite läskigt!
Efteråt for vi på Maxi och fikade, surrade, handlade och lyckades givetvis stänga butiken!
Olikt så säg.

Kom hem och packade ur varorna och hittade grabbarna nerbäddade i soffan så där får dom ligga!
Ska passa på och sträcka lite på mig nu innan det kommer små heta tassar och vill krypa tätt intill så man tror man sover i en 90s säng!

Gonatt min skatt ♡

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar