onsdag, januari 13

Igår 15.35 gick jag hem från jobbet... för sista gången på ca 1,5 år!
Lämnade igen nycklar och köpte lite gosaker till kollegorna och skrev tack för mig! Ja för stunden dvs!

Idag har vi varit lediga då, första dagen.... och jag har typ aldrig varit så här trött i hela mitt liv...
Vi har knappt klätt på oss, spelat spel, ätit och sett film på sin höjd!
Tur lilleman gladeligen varit på samma nivå, typ iaf... stängde ögonen under Hitta Nemo och då petade han upp dom och sa att jag inte fick sova, hahaha!

Phu.
Ska avverka hela terminens insatsdagar på dagis nu under ett par veckor innan bebis kommer och hoppas det går bra, börjar med en dag imorn!

Nej nu lite tv innan jag börjar brottandet med John Blund... vill icke minnas att det var så här jobbigt att sova sist?
Lite mer mage att vända på iofs men det mesta är ju obekvämt alltså... och så alla kisspauser från läggning till ca 3.00...
Tur det är värt det!

Adios amigos.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar