fredag, januari 22

"fiiit-mamma"

Den här åldern är ju för underbar.
Man får ju gång på gång äta upp det man säger!
Skitunge är ju rätt vanligt förekommande ord på en liten buse... så nu har han ju kommit på hur man vänder på det och vi är ju därför rätt ofta "fiiit-mamma å fiiit-pappa" nuförtiden!
Måste låta illa för nån som bara hör det men!

Vi har haft turen att även idag fått dejta älskade vänner... i Orrviken en fredag som denna! Så lyxigt! Vi blir så bortskämda.
Finaste människan+familj jag vet! ♡

Igår provade vi ju nya Mini Multi Challenge med Märta&Ulrika innan vi mötte morfarn, moster och min farfar på stan!
Bra ställe och tusen gånger fräschare än Djungelhuset... dit går vi nog fler gånger!
Lite lågt i "tak" bara så kanske efter bebisen kommit ut och jag kan röra mig som folk igen!
Älskade vänner vad glad vi är att vi får finnas i era liv, och oavsett hur långt mellan gångerna man ses så är det inget konstigt alls bara trevligt.

Farfars cancer har iaf inte spridit sig till skelettet så *woopwoop* han var med all rätt glad att vi "får dras med han ett par år till"! Och jag ännu gladare... vet inte vad jag ska ta mig till utan den lilla farbrorn i mitt liv... hemska tanke.
Farmor hon grät av lycka och beställde skumpa så jag hoppas dom firade ordentligt!
Han vill ju även hinna träffa Alfons lillasyster, vilket kanske blir omöjligt för blir inte den här bebisen en tjej så får jan aldrig nån lillasyster, haha!

Det är typ världskrig i magen varje kväll jag lägger mig... mysigt på sitt vis men ibland undrar man ju om inte en fot eller hand är på väg ut där nere eller nåt annat galet!
Bebis verkar iaf inte vilja vända sig och lägga sig tillrätta så jag ska få andas som folk.
Känner mig som en flodhäst med lungor som en mygga!

Gonatt min skatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar