tisdag, januari 5

hippo

Blodvärdet har stått stilla iaf... 96 igen.
Och trots lite slarv i jul så borde det hänt mer sen sist så vi får väl se vad spec.mv säger nudå...
76 stadiga kilon och 138 på bebisens hjärtljud... magmått minns jag inte men "det följer kurvan" som man nu får höra i minst 1 år framöver i det mesta!
Har 3 arbetspass denna vecka och 2 nästa innan jag går på välbehövt ledigt!
Jag känner mig som en flodhäst som inte kan röra sig som folk, inte orkar nåt och andas som en kol-astma-storrökare.
Annars äre bra.

Städade undan julen gjorde vi igår!
Sånär som på gardinen i vardagsrummet och ljusstakarna i hallen!
Tom granen fick barra sin väg ut.
Alfons blev brydd men det går väl över!

Är ju nån som fyller 32 på lördag och ska ha herrmiddag hemma på fredag så då var det ju skönt att det blev gjort!

Jag ska på damkväll tror jag och lilleman får väl hänga på nedervåningen skulle jag tro!
Bra helg bra helg!

Hörs hej.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar