tisdag, juni 19

Känslan av att ha hittat den rätta! Igen.
Så övermäktigt härligt att det inte går att beskriva.
Varje minut ler man, om inte på utsidan så på insidan!
Han han han.
Så ska det vara. Vi ska det vara.
Och att veta, känna och höra att han känner precis likadant gör inget sämre.
Vi är lyckliga! Otroligt sjukt overkligt lyckliga!
Älska på riktigt. Mer riktigt än det nånsin varit förut.
Känns som att man inte ens vetat hur det ska kännas förut.
Att känna nåt så äkta är galet.
Att nåt kan kännas så rätt!

Hur det än går, så har jag upplevt äkta kärlek, det kan ingen eller inget ta ifrån mig!

Ser ni mig leendes så kan ni ju veta att det är äkta, rakt igenom, från hjärtat!
Jag skulle skrika om klockan inte vore 4:55 och jag jobbade natt...

Mannen med stort M ( som i min ;)!
Jag älskar dig!

2 kommentarer:

  1. Underbart!! Jag känner igen den känslan!! Kram

    SvaraRadera
  2. Meeen åhh gulltussar!! :D
    Vad glad jag blir, GRattis till er båda!! :D
    Kärlek <3

    SvaraRadera