onsdag, juni 13

Inspirerad!

Vet ni, jag har nästan förträngt att jag är frisör...
Jag har en kund imorgon som fick mig att googla lite för inspiration inför det, men jag är rädd att jag funnit inspiration för mer?
Tänk att få vara med och förändra en människa, stort eller litet med lite färg eller en klippning.
Det gör så mycket även om det bara är en utväxtfärg eller en totalförändring!
Jag älskar det!
Det finns ingen bättre känsla, inget roligare!

Min undran har alltid varit om jag vill göra det på heltid, göra det till ett jobb, och riskera att det bara blir ett jobb, och inte alls lika kul längre... och det undrar jag än!
Men jag är så glad att jag får pyssla på hemma med alla som vill och har förtroende för mig!
Det är guld värt!

Antar att mina priser bidrar en hel del till det, men jag har ju inga omkostnader så jag finner ingen anledning att ta hutlöst betalt för nåt som hjälper mig att hålla mina kunskaper vid liv!

Skulle vilja fortsätta utvecklas, så jag får väl se och känna efter om det finns möjlighet att kombinera med mitt jobb på 75% kanske!
Den som lever får se!

Jag tycker iaf mycket om att få klippa och dona och experimentera!
Och att få göra nåt som är lite ovanligare kan vara bland det roligaste faktiskt!
Mer vågat hår folk, komsi kom ;)

Morgondagens projekt, spännande! :


2 kommentarer:

  1. Den sista bilden gillade jag, mörkt hår med några färgade toppslingor bara! =) Spännande, jag tycker du skulle letat dig ett alternativt jobb de 25% du kan, just för att få en konternuerlig kundkrets och få bli en bättre! =) Hoppas det kan finnas något du vill ta. Du kanske kan få färga mina toppar om du har dut!

    SvaraRadera
  2. Mitt hår skulle du gärna få experimentera med!

    SvaraRadera