onsdag, juni 20

Bloggtoppen.

I brist på annat att göra så har jag läst mig lite bloggar så här på kvällskvisten.
Vissa människor imponerar, vissa förundrar och vissa helt enkelt äcklar mig!

En sån urbota korkad smaklös, vidrig och trashig människa borde inte få ligga 2a på nåns topplista, om den inte är sedd nedifrån. Tänker inte ens kosta på att skriva ut namnet eller länka för det är band det värdelösaste jag lagt 10 minuter av in tid på, och vill absolut inte bidra till fler besökare eller att nån annan ska behöva se denna misär. USCH.


Har väl aldrig riktigt förstått hur folk kan livnära sig på just att blogga, men sen skriver ju jag bara sånt som rör mig oftast, och är väl varken modeintresserad så (älskar förstås att shoppa, men följer inga nya trender direkt) eller ute i nåt vimmel som är värt att nämnas!
Men det ska ju finnas folk till allt!


Sen denna 11barns (blivande 12barns) mor imponerar helt klart!
Jag ser framför mig 2 barn och förväntar mig ha fullt upp ;)
Tufft!

Denna samlingsblogg för allt skit folk orkar hålla på med på internet förundrar...
Detta jävla nät-hat, mobbing på internet istället för i verkliga livet.
Tiderna förändras, fast kan man verkligen kalla det förändring när samma saker sker fast på andra sätt och ställen bara?
Jaja, vuxna människor... jag önskar oss tillbaka till stenåldern då pengar, saker och teknik inte tagit över världen, då pengar inte var allt, saker hade ett värde och tekniken inte fanns.

Jag tror att det var bättre förr!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar