torsdag, juni 21

Nu äre sommar nu äre sol.

Idag stämmer ju faktiskt nästan det!
Har kortbyxor på, men jeans i beredskap, luriga moln!
Vi ska ut på stan en sväng och dona lite innan vi ska på hab och bada idag!
Tänkte göra klart inför midsommar, fast vi egentligen inte har några planer riktigt.
Fredagen är oklar, men lördagen kan det bli Fröjdholmen, kanske med Jänet och C.P, det vore riktigt artut, det var så länge sen så, och förhoppningsvis även Suss&Mats!

Var ju och fick utväxten åtgärdad igår, att det kan växa så grönjvävligt detta hår?
Märkligt. Men nu är det gjort! Snyggt som vanligt ;)
Fick en hel eftermiddag med favoriterna, och mys med kidsen, världens sötaste ongar!
Lilly råkade tippa en lampa i ett öppet fönster, varpå jag av ren reflex fångar den och säger jävlar... ni kan ju bara gissa vilken snart 2 åring som snappade upp det ordet och lockade fram rätt många skratt sen!

Sen var jag på inredningsparty, och det var mycket angenämt!
Alltid lika trevligt att träffa "gamla" vänner, och så tillskottet Messi (T&F's hundvalp) och så givetvis var ju partyt i sig väldigt bra med massa fina hemgrejer i olika stilar, och givetvis Fannys pajer, åt lite av alla 3 jag ;)

Ska hålla ett eget party har jag tänkt till veckan eller den efter, är det nån som kan tänkas vilja komma som föredrar nån vecka/dag?
Annars bokar jag ett datum och skickar en inbjudan till dom jag kommer på!


Nej, väcka damen och ut i solen!

Adios.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar