onsdag, juni 13

Life.

Ja livet ja!
Vad härligt det är ibland!
När det bara flyter på liksom.
Inte bara mitt, utan dom flestas.
Man ser liv skapas överallt, lycka, kärlek, förändringar och bara härliga stunder!
Konstigt att man känner så så fort solen skiner i princip?
Hopp om livet liksom.
Jag skiner med solen idag!
Trött och jävlig med 3 timmar sovna på förmiddag och 3 till på kvällen!
Det är liksom bara värt det ibland!
Livet!


Nu vill jag göra allt!
Sätta igång med exakt allt!
Inspirerande dagar som dessa kanske man bör skriva upp alla idéer som kommer!
Men det är ju bara hoppas dom kommer igen istället.

Ge mig ett hus, med saker att göra i, fria händer och obegränsat med  material, så känns det!

Jag ska nog trots allt sätta mig och klottra ner lite! ;)

På återläsande!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar