torsdag, juni 7

Skön känsla...

... som infinner sig ibland.
Man bara gillar läget, som det är nu, och njuter.
Det betyder inte att jag glömmer vad jag gjort.
Det betyder inte att jag inte tänker på allt.
Det betyder inte att det inte betyder nåt.
Men jag kan inte göra mer eller annorlunda, jag har accepterat det och får äntligen känna av livet igen, som det ska vara, som man ska må, som man vill ha det.
Det kanske inte varar, fast det tror jag, men man vet ju egentligen aldrig, så jag håller i det hårt nu istället.

Det här är jag.
Det här är nu.
Det här är som det ska vara.


Love, live, laugh.

1 kommentar:

  1. Låter hur bra som helst! Glad att du känns rätt nu, att livet är rätt just nu! Det är så du ska ha det. PÖSS och KRAM kanske må in till BYGGMAX nå i helgen. Så jag hör av mig, måste nog ha lite hjälp om det finnes!

    SvaraRadera