fredag, juni 15

Fränt!

Så här blev då resultatet ;)
Fränt tycker jag!
Man får dock bortse från att vi bara fönat det platt och torrt för att få se färgerna rätt!
Skulle vara sjukt kul att se med lite lockar eller så!
Modig tjej ;) har inte sett nån annan med liknande färgsättning!
Kuuuul!

Idag har jag haft salong i Boda, 3 klipp, de rullar ju som på bara man vill!

Annars har jag bränt övre ryggtavlan i riktig hagstängar-anda. Trist å komma på på eftermiddan att p-plåstret sitter där, en blek fläck på 4,5x4,5 cm!
De kommer förhoppningsvis fler soliga dagar så jag får jämna ut brännan lite!

Nu fotboll.
Och i helgen jobb.

Trevlig helg!

1 kommentar:

  1. Vart ju supertufft. Jag skulle haft blekt blekt rosa på mina toppar :D

    Jag pysslar inte på såå mkt här hemma, jag har en jävla massa planer, men har inte tiden riktigt, försöker häjda mig så jag avslutar ett projekt innan jag påbörjar nå nytt! :) Kom gärna över, Midsommar? Andra planer elle skulle grillning här på eftermiddagen och kvällen locka? Än så är vi bara vi och Niklas och Ullis, förmodligen Robban Nilsson oxå :) PÖSS

    SvaraRadera