tisdag, juni 19

Hjärnverksamheten.

När man jobbar natt, eller när jag jobbar natt så slutar vi 8:15, hem och somna kanske till 9, sen vaknar man oftast runt 1, och idag klev jag upp då och följde med Sanna på Man's ruin, kom hem igen vid 17 och sov igen till 21, vilket leder till något nedsatt hjärnverksamhet.
Så får man göra när man ska upp och jobba natt igen, annars hade jag nog aldrig somnat där vid 17 utan satsat på att hålla mig vaken och göra kväll tidigare istället!

Som imorn, när jag ska få gå till frisören (min egen Jänet alltså) och eliminera en grotesk utväxt, och på kvällen gå på inredningsparty hos Fanny (&Tommy) så får vi se hur hjärnkapaciteten är med bara några timmars sömn!
Men det är nödvändigt ont för att vända tillbaka dygnet till torsdag då jag jobbar dag!

Sen är det minsann midsommar... trevligt trevligt!
Jobbar till 15:45 på fredag, sen är det helg även för mig!
Kan bli en lugn fredag och en fröjdholms-lördag eventuellt!




Med 98 sidvyer bara idag så undrar man ju vilka som läser mitt pladder faktiskt!
Har iofs en rätt bra aning, tycker det är roligast med "smygläsarna" som inte vet att jag vet att dom läser ;)


Nej nu ska jag göra nåt vettigt istället! Kanske!


Kärlek till alla fina människor som förtjänar det!

1 kommentar: