onsdag, september 10

ångest

När jag lagt mig för kvällen så kan jag få sån ångest.

Sen Alfons kom så tappar jag så lätt fokus att jag känner mig otrevlig när jag tänker tillbaka på ett tillfälle/möte med nån.
Nästan så jag vill be om ursäkt... och ibland även gör det...

Antingen är det så, att jag tappar fokus mer eller så är det så att jag blivit medveten om att jag tappar fokus men alltid har gjort det?
Lurigt... inte så kul iaf.

Känner mig som sagt stressad och måste slutföra eller göra nåt jag kommer på genast annars har jag glömt det på obestämd tid, som tex att svara på ett sms!

Nåväl jag får träna upp förmågan igen... den har ju bytts ut mot en förmåga att göra mycket på väldigt kort tid och samtidigt istället.
Inge ont som det sägs!

Vi har gjort 2 arbetsdagar mån-tis och är nu ledig till lördag natt, men det blir en dagistur på fredag med för fotografering och jag har pmöte med nya chefen!

Totalt onödig info och gonatt! ☆

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar