måndag, september 29

bröllop

Det här med bröllop är verkligen på tapeten igen!
Antingen är det "modernt" eller så har vi bara uppnått åldern då folk gifter sig!
Nu är jag/vi inte bjudna på nåt eller så men det händer ju runt oss hela tiden ändå låter det som!

Jag gillar bröllop och allt det står för!
Kan inte tänka mig nåt finare ..

För mig, är det inte bröllopet i sig eller att vara gift med nån.
För mig är det tanken bakom, att man älskar nån så mycket att man vill och kan tänka sig att spendera resten av livet med denne!
Bröllopet är ett sätt att visa världen det.

Så i princip skulle jag nöja mig med att bli friad till och få den ultimata kärleksförklaringen... fast bröllop, fest och en äkta make resten av livet låter riktigt trevligt det med förstås!

Kärleken övervinner allt. ♡

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar