måndag, september 15

spyr

Hör jag ordet rasist och främlingsfientlig en gång till närmsta dygnet så spyr jag nog!
Acceptera läget och respektera att folk tycker olika.
Det är ju det allt handlar om?
Att alla gillar olika.
Att alla ska vara olika.
Alla utom Sverigedemokrater tydligen?

Oavsett så är det så jävla uttjatat så jag nästan spyr...
Jäkla sandlåde-nivå.
Spotta på sina egna invånare och peka finger för att man inte tycker som dom?

Jag är absolut inte ense med alla SDs åsikter, men allt dom vill och tänker är heller inte helt galet.
Heller inte ense med V eller S eller M, eller nåt parti... alla har nåt som jag inte står för men man måste ju nånstans välja.

Och det betyder inte att jag röstat på SD.
Jag tycker bara att det är ett jävla sätt att gå på folk för att dom gjort det, både före och efter valet.

Om alla är lika värda ge då faan i att smutskasta och svära åt dom som tycker olikt dig, oavsett parti, hudfärg eller härkomst.

Jag är så jävla glad att det här valet är över och ser så sjukt mycket fram emot tystnaden som förhoppningsvis kommer infinna sig om allt detta. Nogtjatat.

Amen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar