måndag, september 15

trötter

Dagens frukost: macka och en kopp te.
Dagens humör: dimmigt.
Dagens mående: sliten.
Dagens borde: sova.
Dagens frisyr: hejkomochhjälpmig!
Dagens klädsel: mjukt och varmt.
Dagens planer: soooova varje sekund lilleman gör det!
Dagens vill ha: sömn.
Dagens längtan: till efter lunch och vi ska sova!
Dagens fundering: när är det lunch?
Dagens beroende: liggläge.
Dagens sämsta: det eviga valtjatet!
Dagens bästa: lilleman är piggare!
Dagens tv: Malou än så länge.

Jag har då jobbat natt i helgen.
Första nätterna sen 1,5 år tillbaka!
Har gått bra i det stora hela... men imorse fick jag åka hem kl 6 till en tussig lilleman och här sitter vi nu 4,5 timmar senare fortfarande vakna.
Sov mellan 9-15 igår så det är väldigt välkommet med lite vila!
Vi kämpar på så länge lilleman orkar...
Jag är ju ändå i nån dvala och bara är, säkert inte så rolig men vi är nog rätt jämn i ork och aktivitet jag och lilleman!

Nya tag imorn. Lär göra kväll runt 7 ikväll jag ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar