lördag, september 20

söt som socker

Igår blev det ingen lunch med vänner utan vi stökade lite och for tidigare till Bispgården istället!
Fika hos farmor och farfar.
Häng hos pappa med mostern&morfarn.
Middag hos pappa med farmor&farfar.
Bara känna lugnet och vara samlade på ett ställe och få tid att umgås, diskutera och mysa.
Pappa är grymt duktig på att laga mat så vi åt grillat så det ramlade majskorn ur öronen, och då var det efterrätts-kaka också... sjukt god med saltlakrits-choklad på, älska sött och salt tillsammans!

4,5 + av 5 får därför Marabous nya med salta mandlar av mig, liiite mer saltflingor hade jag gärna haft i 👌

Och idag har vi familjemyst hemma/på rummet tills det var dags att åka i princip.
Fick äta i oss en snabbfrukost och göra oss klara lite illvasst!
Men i tid kom vi till ett supermysigt dop med bästa vänner!
Söt Nils Harry blir ju så stor han med!

Sen for vi hem, Alfons fick sova kvar i bilen, vaknade efter en timme så jag hämtade in han, och där somnade han om en timme till på mitt bröst ♡ myyyys!

Och här ligger jag nu, på jobbet och har 10,5 timmar kvar!
Hoppas det är bra tv inatt!
Har laddat med lite karameller, mat, chips&dip och loka crush, #sockerärennattjobbaresbästavän 😉
Längtar redan efter sängen dock!

PussHej.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar