fredag, juli 27

vilken jävla kväll

 I onsdags var det min tur att stråka!
Jag hämtade upp Susanne och Matts i Apsåsnäset och for till stan.
Middag blev det på "blå dörren" och där hölls även förfesten.
Billigt och bra... eh... äsch då :)
Efter maten kom Jens&Jimmy och slog oss följe, riktigt roligt, det var länge sen sist.
Och sen ramlade Malin&Fredrik in, och då var festen verkligen igång, som ni ser här:
 Sen vandrade vi på stråket runt 23, fint folk kommer alltid sent ;)
Gled in på sommarland förbi hela kön och drack ännu mer, dansade och sjöng!
Hann in på O'learys en snabbsväng i samband med en kisspaus.
Sen in på Marité, även där gled vi förbi kön, några sura miner fick vi på köpet men det bjuder dom på!
 Där spårade det givetvis ur och det shottades och dracks så jag vet inte vad.
Vi stängde givetvis där, vakterna fick knuffa ut oss i princip ;)
Obligatorisk kebab efteråt, åt en tugga och sen var det bra.
Hade så sjukt roligt hela jäkla kvällen, och vi var lagomt full allihopa och bara trivdes i varandras sällskap!
Fler såna kvällar tack, men inte förrän nästa år tror jag, behöver vila upp mig.
Grymt, och tusen tack alla som var med!
Aj löööv jo all!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar