tisdag, juli 17

sensitive

Idag är Tina en trött Tina.
Höll nästan på att börja grina helt utan vidare på eftermiddan. Jag vet faktiskt inte ens själv varför...

Fick sova till 3, Johan hade räknat ut att då hade jag ju sovit 8 timmar och skulle vara söt och väcka mig, fast han hade räknat fel på 2 timmar, meeen jag vaknar gärna alltid så oavsett antal timmar!

Jag har det förjävla bra jag egentligen. Det känns då så!
Världens finaste vid min sida, jobb å flera hem, världens bästa vänner och massor framför mig!
Det må bli mycket att stå i och ta rätt på stundvis, men jag är liksom nöjd.
Trött Tina = känslig Tina.
Fast trött är fel ord, jag är mer slö och seg. Mojsig som herrn sa!


Jobbar natt nu, sen ledig imorn och då sover man ju bort halva dan, jobbar kväll onsdag och så natt torsdag igen... blir lite hattigt med sommarschemat då man inte har semester, mycket bättre flyt i det vanliga rullande vi har!
Men sommarn är ju snart slut så det är bara kämpa på!


Känner ni liksom jag att jag egentligen inte har nåt vettigt att säga?
Har laddat hem T.B.B.T säsong 1 som jag ska börja kolla på, rysligt rolig serie!
2a är på ingång den med, har väl fått hem den lagom till jag sett klart 1a!


När men sov gott då ni som får det!
PossHaj!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar