onsdag, juli 18

fascinerande

Ibland blir man verkligen fascinerad!
Igår hade jag 85 besökare, tänk att det finns så många som faktiskt vill läsa min dynga!
Fascinerande som sagt! Och roligt förstås!
Dom flesta hittar hit via bloglovin, andra googlar (tinawina, winatina, amor vincit omnia är vanligaste sökorden) och tredje är via vänners bloggar, Joannas oftast, eller nån annans jag kommenterat!
Och jag som tycker att jag bara skriver dynga!
Vilket iofs förstås kan vara underhållande att läsa... tur för mig!


Idag har jag städat och tvättat i mitt andra hem.
Önskar på nåt vis att jag bara hade ett, men det här går ju det med! Så länge ;)
Sen tog jag med mig svärmor på stan, som skulle äta middag och dricka vin med en väninna, väl förtjänt på semestern, blir inte så mycket semester med en gård att pyssla om har jag märkt!


Sen ska jag ta med mig damen ut, när hon vaknar...
Ut i solen, det är inte speciellt varmt, men man får ju passa på ändå!
Köpa mig nån middag, tror jag ska äta mig en kyckling med bandspaghetti och sweetchili!
Jag är så sugen på mat hela tiden, och fika, och massa gott.
Kaaan vara sån tid på månaden, men det vill man ju inte erkänna, att man skulle ha ett slags mönster!
Fast jag har nog mer pmh än pms! PreMenstruellHunger, inte PreMenstruellaSmärtor!
Kanske skulle ha bakat nåt inför mina två jobbnätter som följer... den som lever får se!

Oj vilket kladd!
Adios amigos!




















P.S, så här går det när man ställer ifrån sig lunchen i Boda en sekund!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar