fredag, juli 13

instagram

Jag har ju hittat dit, och det med råge!
Äntligen nånstans att få dela lite bilder med nära och även främlingar blir det ju!
Men snabbt så inser jag att även det bara är ett forum för folk att trycka ner andra, eller försöka bekräfta sig själv? Varförvarförvarför måste allt vara halvnaket för att väcka intresse?
Och varför sjunker folk så lågt att man klär av sig och fotar sig själv för att ställa en dålig ursäkt till fråga eller rubrik som man tror ska rättfärdiga bilden, och förvänta sig svar på frågan när allt folk egentligen ser är att man faktiskt gjort precis det, klätt av sig och tagit ett kort på sig själv!
Att man behöver så mycket bekräftelse att man gör vadsomhelst är ett tecken på att man inte mår bra...
kära värld vart är du på väg!

Och där kommer jag, med bilder på min vardag, godis, mat, naturen runt mig, djur och sysslor och så dom enstaka bilderna man faktiskt får till på sig själv... kanske därför man har 3-10 likes, och 17 followers, och inte x10, men lika glad för det är jag!

Ja herrejösses, vad säger man...
annatinamargaretha heter jag iaf på instagram numer!
Kom å kika vettja!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar