lördag, juli 21

sinnessjukt

Alltså.
Klockan är ju typ 5... jag sitter och kollar på filmen The Blind Side.
Har börjat nästan lipa ca 20 gånger och det är 1 timme kvar på filmen, bra skit!


Meeen vad jag tänkte säga var att det är sinnessjukt vad jag äter.
Jobbade kväll onsdag, köpte då med mig en grillad kyckling, ett flingpaket, mjölk och fil, grönsaker och dip.
Åt kyckling och pasta med sweet chili och grönsaker till middag, sen på kvällen åt jag en skål med flingor och mjölk.
Igår jobbade jag natt, började med att äta en skål med flingor och mjölk, sen massa grönsaker&dip, sen en skål med flingor och mjölk, och sen en skål med fil och flingor, för att variera mig lite.
Inatt har jag hunnit äta mig en glass, andra halvan av grönsak&dip-tallriken, en clementin, en nektarin, 2 körsbär, 5 skorpor och 3/4/resten av den grillade kycklingen jag styckade upp i onsdags.

Jag kan ju omöjligt vara hungrig... jag tror jag äter för att vara vaken!
Men vilken rackarns tur att jag äter det jag gör då och inte massa onyttigt.

Jag hann in på Shell innan jag började, jag var så sjukt sugen på en kall cola, och tänkte att jag skulle äta mig nåt gott inatt för det var helg och för att hålla mig vaken...
Men direkt jag klev innanför dörren kände jag att, näe... jag behöver inget socker, jag äter nåt annat.
Köpte istället en ramlösa mango och ramlade liiite dit på en glass, annars klarade jag mig undan bra tycker jag själv då förstås.
*klappar på axeln*


Snaaart får jag åka hem, pussa på min kärlek och sooova. Som jag längtar!

Go'natt på mig och go'morron på eder andra.
PossHaj.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar