onsdag, juli 18

sexy and I know it

Åååh, jag längtar efter att träna!
I samma stund som jag efter en nyintagen middag är hungrig igen.
Märkligt kombination.
Fast hungrig, tror jag är mer sugen, på nåt sött alltså.
Det första som händer efter att jag ätit är ett rejält sug efter saltlakrits!
Iofs finns väl det suget ca 23 timmar per dygn men ändå...
Tack gode gud för Kanon Salt 3 för 10:- på DollarStore ;)

Jag ska ta och pallra mig över på Friskis&Svettis nån dag och skriva in mig...
Har tom handlat ett par nya träningsbyxor idag, i förebyggande syfte liksom!
(Eller så kanske bara för att jag älskar att ha bekväma byxor på mig och dom var på rea.)
Och inte att förglömma min skitsnygga sportbehå jag fick på köpet när jag köpte mina BjörnBorg pjucks!













Ni ser ju, jag är ju alldeles på väg, så nära så nära!

Kanske finns nån som vill haka på förresten? =)
Kooom igen, lets get fit!



1 kommentar:

  1. Åhh Dollarstore, vilken klippa dom är! ;)
    Snygga skor å topp å säkerligen snygga byxor med!! :)
    Smitta av dig med ditt pepp på mig med,
    Träna träna laa-aatmask, där har du mig! :)

    Pöss

    SvaraRadera