söndag, juli 15

en riktig söndag

Idag är det en riktig söndag!

Klev av mitt pass igår 08:30, i säng hemma 09:00, upp 13:00 och göra sig fin , bilen fulltankad och på väg 14:30, framme 15:40 inte sist ;)
Sen satte det igång, god mat, glatt humör, lagom med dricka, allsång, dans, skål-visor, en trubadur, lite bråk, massa skratt, skoj och stoj!
Tog oss en 3 km promenad hem till Veronica&Andreas och åt en natt-macka och skrattade så tårarna sprutade, viiilka dårar, vilka förbannade dårar man spenderat kvällen med.
Så rysligt jäkla skoj och nostalgiskt så det finns inte! Tack alla medverkande =)

Man inser dock ganska snabbt varför man flyttat, det finns inget och ingen där för mig, och det säger jag utan att döma dom som faktiskt stannat eller återvänt, talar bara för mig själv!

I säng 05:30, upp 12:30, åkte hemåt 14:00, hemma i Boda 15:30 middag 17:00, sova till 19:15, jobba 20:15 - 08:15...
Alltså 4h sömn lördag dag.
Och 6h + 2h sömn idag.
Likamed en trött Tina ikväll, men med 1 film kvar att se efter dom dåliga som går på tvn ikväll och 0,75 kg godis kvar så bör jag ju klara mig vaken ändå!
Imorn ska jag sova minsann!

PussHej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar