lördag, juli 21

mama's got new jeans

Åhhh, ikväll är jag trött.
Sovit en par timmar, och sen var det bara att göra sig redo för middag.
Mycket trevligt, och god mat, fräsch att grilla fisk istället för det vanliga köttet!
Synd bara att det ska vara så kallt, men ute satt vi, i sann tjurjämte-anda.
Är det sommar så är det.

Den här natten känns bli lååång.
Och inte kan jag fördriva den med att äta heller, för jag är så mätt sen middan.
Tur jag tog med mig 3 filmer att titta på. Är iaf en jag vet att jag inte sett, ska bli spännande då jag fick den här recensionen av karln "man blir lite kär i Sandra Bullock" ! Gillar filmer baserade på sanna historier.


Ikväll drog stråket igång minsann... och här sitter man.
Är faktiskt rätt nöjd över det ändå må jag säga!
Känns hinnas bli både dyrt och jobbigt ändå så det räcker.
Kan bli premiär imorgon och onsdag blir det med Suss min fina vän !
Man längtar ju givetvis lite, för jag har aldrig varit på ett stråk och inte haft kul, men det känns jobbigt med allt folk/trängsel och vädret och dagen efter förstås, men det brukar det vara värt i slutändan!

Näääe, nu gör jag nåt annat ett tag.
Ha en uuunderbar natt alla stråkare och övriga!


Fredags-fräsch.

2 kommentarer:

  1. Vad har du gått in i för hälsosamt liv egentligen? Vad duktig du är! =) Jag lever för sötsaker, trodde du också gjorde de? Haha!

    SvaraRadera
  2. Var det filmen där hon tar sig ann den STORA negergrabben som spelar amerikans fotboll? Isf håller jag med karln, svårt att inte falla för henne, oavsett vilken film det är tycker jag :P Den, som jag förklarar, tycker jag är KÖNG! Sett John Carter? Hoppas det blir fler filmer med honom...vilken kropp *gulp*
    PÖSS

    SvaraRadera