lördag, januari 17

Alktså vilken underbar vinterdag!
Vi har varit ute, hos hönsen, busat hos grannarna - alltså dom här 2 grabbarna är så fantastiskt roliga att se tillsammans och vilken jäkla tur vi har som har en sån kompis så nära, sen tog vi snowracern vidare upp till pappsen som skottade bajs med traktorn, vattnade tjur och matade kor med lite "godis" innan vi åkte tillsammans ned för backen hem!

Ungen är ju så jäkla rolig!
Fråga man om man får åka med säger han nääe.... kliver man då på ändå så kastar han sig av... men frågar man om vi ska åka tillsammans så säger han haa och pekar att man ska sitta bakom!
Så vi susade tillsammans ner för backen sjungandes "Alfons och mamma tillsammans tillsammans la la la" och halvt skrikandes emellanåt för att det gick så fort, haha!

Lilleman somnade efter lite lunch, alldeles ensam i vår säng medans jag diskade flaska och hängde tvätt! ♡
Och sen satte jag mig en stund innan jag kokade lite ägg och bakade scones till lunch/fika åt oss!
Fikade och sen har det varit massa massa bus.
Ungen är ju helt gaaalen.
Allt ska gå så fort som möjligt, vara så läskigt som möjligt eller snurra så mycket som möjligt.

Men min perfekta unge *ironi* vart less medans jag va på affären och lagom till jag skulle laga middag så stod han bara och skrek mamma och kramade mitt ben och allt var fel!
Kul kille.
Ändå fick vi ihop lite rotsaks-strips i ugnen och homemade hamburgare!

Jag tycker nästan det är lite kul att laga mat igen! Nästan.

Sen har vi väl bara myst på här...
Blev en lördags-mys-skål till lite Bilar på Disney innan nattning, som även idag gick helt utan gråt, ropade en gång medans jag gick ut genom dörren, sen inte ett ljud! ♡
Diskat undan lite och hängt tvätt och nu ser jag slutet på Bilar!

Trött är jag!
Kanske blir tidig kväll ikväll och hoppas på lite Arcticcat cup imorn :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar